Известие

Collapse
No announcement yet.

За температурата на двигателя 156 2.4 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    (130-50)/4=20
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
      (130-50)/4=20
      Мда... иска им се на колегите да е 80 тази черта, ама не е! Повярвайте...
      147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
      Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
      156 2.4 JTD - ex

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
        (130-50)/4=20
        Първоначално публикувано от Gh0stRider Покажи съобщение
        Мда... иска им се на колегите да е 80 тази черта, ама не е! Повярвайте...
        Е кое вярното в крайна сметка??? Точно взех да се радвам
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #64
          Ся вярно че темата е за 156,а аз съм 147... вярно че е за 2.4JTD, а аз съм 2.0ТС.. но датчиците не вярвам да са много различни. Проследих 1 пълно загряване на мотора със закачен лаптоп.. и си имаше пълно съответствие на цифрите на лаптопа и отчитането на уреда на таблото... 1 стрелка-50, 2ра-70, 3та-90. Считам че когато са наред датчицитем, такова трябва да е и показанието. Пълното загряване при температура -2-3 стана за около 5 мин на място без форсиране
          147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
          Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
          156 2.4 JTD - ex

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
            Колеги нали знаете че сега с тези мнение решихте проблема на половината форум!!!!!!!!!!!!
            И че всички си мислим че тази чертичка означава 70, а то сега се оказа че това е 80 градуса....
            На повече от форума стрелката стои ето така:



            И ние си мислим че е около 75 а сега се оказа че това е около 85 което е напълно нормално...
            Абсолютно точно колега, просто уреда показва много по-точно между 80 и 100градуса което всъщност е важно да знаем.
            Другото е просто ориентир.
            На 70г. е още студена, а на 110г. вече прегрява, защо ни трябва да ги знаем?????
            Аз преди бях писал в една тема какво и как съм мерил, но някой добър самарянин беше по-почистил...........
            sigpic
            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
            147 JTDm 140-Малката манекенка
            GT- JTDm 150

            Comment


            • #66
              Колегата haljsho е напълно прав.Лаптопа стоеше на предната ми седалка и наблюдавах градусите.СТЕЛКАТА МЕЖДУ 90 И 130 ГРАДУСА Е 100 А НЕ 110. При 147 незнам как е , но при мен е така.
              Колата е от подписа.Сервиза в който бях е един от форума.
              АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
              http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

              Comment


              • #67
                Добре незнам на кой да вярвам...Реално погледнато от както съм я взел все си мисля че е е така 50/70/90/110/130...Но после като ми казахте че е 50/80/90/100/130 и се замислих че наистина може да е така, защото на много коли съм забелязвал че акцентират на около 90...Погледнете има примери в които наистина се показва само това около 90:







                Примери могат да се дадът много, но в крайна сметка само знам едно че се обърках тотално

                И ето един пример точно показване на температурата от 50 до 130 и това е фолксваген...

                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #68
                  Днес след като изчетох темата си правих експеримет и закачих лаптопа на бензинката и на печката да видя какви са точните показания. На бензина ситуацията беше, че на чертичката преди 90 градуса, по компютър беше 82C. На делението след 90 градуса, на лаптопа показваше 104 градуса. На печката на делението преди 90 градуса отчиташе 79 градуса. За жалост на следващото деление след 90 не можах да я проверя, че е скапан термостата и не може да загрее даже и до 90 градуса. Не претендирам, че са точни, защото за точност може да се говори чак след мерене с инфрачервен термометър, но поне това което показват уредите ми за сега се се покрива с твърдението, че деленията са 80-90-100. Най-добре е повече колеги да замерят какво показват техните уреди и да го публикуват тук, за да ги сравним. Това поне има шанс да даде отговор на згадката.

                  P.S На времето именно поради тази причина смених напълно здрав термостатм като се заблудих, че нещо не е наред, защото стрелката едвам подминаваше делението преди 90 градуса. След смяната положението не се промени, но на диагностиката отчете 84 градуса.
                  Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 01:04.
                  Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                  Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                  Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                  Alfa Romeo 156, 2.0TS

                  Comment


                  • #69
                    Евала колега, браво, поздравявам те за теста и информацията, дано още някой колега с възможност и малко свободно време да направи тестче и да се потвърди информацията!
                    sigpic
                    Gulfstream G650 with Italian design...

                    Comment


                    • #70
                      Купувате си мултицет който има и термодвойка - струва около 10-15 лв и си мерите реалната температура и тва е решението.
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #71
                        Ма това за температурата е писано, писанооооо и аз съм давал инфо от мои тестове, а и не само аз... ама кой да ползва търсачката и да чете? Мерил съм и с мултицет както предлага и колегата, и инфрачервен термометър... но просто все трябва да се пускат нови теми за щяло и нещяло.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #72
                          Е колега търсачката ако сработваше като хората, нямаше да е така, но уви...мъчим се. Ако може да помоля за линк към твойте данни или да ги постнеш, да се събере малко инфо за нас
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Ма това за температурата е писано, писанооооо и аз съм давал инфо от мои тестове, а и не само аз... ама кой да ползва търсачката и да чете? Мерил съм и с мултицет както предлага и колегата, и инфрачервен термометър... но просто все трябва да се пускат нови теми за щяло и нещяло.
                            С инфрачервен не става щото мери темп на блока/главата, а тя не е баш като на водата вътре
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                              С инфрачервен не става щото мери темп на блока/главата, а тя не е баш като на водата вътре
                              Ми аз имам лазерен дето мери и на червата и на л...а в тях
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment


                              • #75
                                Ми незнам как му се вика. Пуска един червен лъч и мери. И показва 1:1 със сондата дето е пусната в казанчето и със датчика на колата. Отклонението между 3-те е +/- 4 градуса някъде.

                                Като пистолет е. Подобно на това.

                                Last edited by oem; d.m.y г., 17:56.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X